فراخوان مسابقه بین الملی پوستر ، " همه مهاجر هستیم "

به گزارش گالری آنلاین؛ انجمن Escucha mi Voz در حمایت از حقوق بشر و با بهره گیری از طراحی ، هنر و سایر فعالیت های فرهنگی ، اقدام به برگزاری مسابقه پوستر با عنوان " همه مهاجر هستیم " نموده است.

در متن فراخوان این رقابت آمده است:

مهاجرت یکی از ویژگی های ذاتی بشر در طول تاریخ بوده است. در طول قرن های مختلف ، انسان ها در جستجوی شرایط اجتماعی بهتر و نیز موقعیت های شغلی مناسب تر اقدام به مهاجرت کرده اند. بسیاری از مهاجرت های اخیر به سبب فرآیندهای جهانی شدن اقتصاد و به تبع آن بوجود آمدن برخی محرومیت های اجتماعی صورت می گیرد. فارغ از پیامد های مهاجرت ، تنها چیزی که مهاجران را مجاب به انجام آن می کند یافتن موقعیت های بهتر و متفاوت تر و جستجوی جهانی متفاوت و واقعیت های متفاوت است.

قلم ها را تیز کنید و اجازه دهید تا خلاقیت بیدار ، این گستره ی وسیع مهاجرت بشر را شرح دهد. با در نظر گرفتن این موضوع که در نهایت ، همه ی ما از مکانی آمده ایم و دست آخر نیز همه ی ما محکوم به مهاجرت هستیم.

ساختار (فرمت)مورد نیاز :

2953X4134 پیکسل (50 . 70سانتیمتر) و رزولوشن 150 dpi و RGB فرمت به صورت افقی .

پوستر ها باید اصل باشند و هر شرکت کننده میتواند تا 3 اثر ارسالی داشته باشد.

شرکت در این مسابقه رایگان است.

این مسابقه جهانی است و شرکت در آن برای تمامی طراح ها و هنرمندان بصری و تجسمی امکان پذیر می باشد. هیچ محدودیت سنی وجود ندارد.

جوایز

30 تا 50 اثر برتر توسط هیئت داوران بین الملی انتخاب می شوند و در نمایشگاه های مکزیک ( و همچنین نمایشگاه های کشور های آمریکا لاتین و آمریکای شمالی ) شرکت داده می شوند.

علاوه بر این در صورت انتخاب پوستر شما ، مجموعه ای از کارت پستال و گواهی شرکت در نمایشگاه به شما اعطا می شود.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

logo-samandehi